Laval astus üles tõeline tipptegijate raskekahurvägi alates edukatest iduettevõtjatest kuni kogenud investoriteni välja.
Trialoog koondas kokku 10 parimat soovitust, mis jäid inspiratsiooniürituselt kõlama.
Alusta väikeselt ja katseta pidevalt! (Martin Villig, Bolt)
Alusta toote arendamist selle lihtsama versiooniga, testi seda klientide peal ja paranda vastavalt tagasisidele. Varased katsetused annavad väärtuslikku infot ja aitavad investeerida ideesse, mis pole end veel tõestanud.
Leia see üks asi, mida oskad teistest paremini (Martin Sokk, Lightyear)
Parimad lahendused tulevad neilt, kes saavad probleemi olemusest aru.
Edu algab hea meeskonna komplekteerimisest (Kaidi Ruusalepp, Venturebeam)
Oluline on luua tugev meeskond. Vali inimesed, kes jagavad ettevõtte väärtusi ja visiooni.
Leia turul lüngad ja kohanda oma pakkumist (Martin Sokk, Lightyear)
Tuvasta väheteenindatud turud ja kohanda pakkumisi vastavalt piirkondlikele vajadustele.
Mõtle globaalselt (Kaidi Ruusalepp, Venturebeam)
Ära keskendu vaid Eesti turule, vaid vaata globaalseid väljakutseid, mida saaks siit lahendada.
Vajadusel muuda suunda (Mari-Ann Meigo Fonesca, Gelatex Technologies OÜ)
Gelatex keskendus alguses nahataolise tekstiili tootmisele, kuid muutis suunda, sest nägi nanokiudude tootmistehnoloogias suuremat potentsiaali. Ole valmis kiiresti kurssi muutma, et keskenduda elujõulisematele turusegmentidele.
Kasuta sotsiaalmeedia mõjuvõimu, ehita tugev võrgustik (Kaidi Ruusalepp, Venturebeam)
Sotsiaalmeedia on tõhus vahend kontaktide loomiseks ja nähtavuse suurendamiseks.
Tulevikutooted on head nii planeedile kui ka inimtervisele (Kristel Vene, Raw Edge)
Toidutootmine on üks suurima keskkonnamõjuga tööstusharusid, mistõttu on oluline leida viise, kuidas toota seda üha keskkonnasõbralikumalt ja hoida samas toitainete struktuuri ja koostist.
Kannatlikkus ja visadus ennekõike! (Mari-Ann Meigo Fonesca, Gelatex Technologies OÜ)
Süvatehnoloogia arendamine nõuab kannatlikkust ja kohanemisvõimet, sest arendustsüklid on pikad. Visadus, motivatsioon ja distsipliin on edu saavutamiseks hädavajalikud.
Kasva järk-järgult (Martin Villig, Bolt)
Väldi enneaegset laienemist ning hoia süsteemid stabiilsed ja kvaliteetsed. Pikaajalise edu tagamiseks kasva järk-järgult, kohandades kasvu vastavalt toote küpsusele ja meeskonna võimekusele.